dunyamveben Bebeğim 1 yaşında sadece 2 tane alt dişi var çevremdeki birkaç kişi niye öyle şimdiye üst dişlerini de çıkarması lazımdı gelişim geriliği mi var dedi evet minyon bir bebek ama diş ile de gelişim geriliği mi belli oluyor anlamadım 😟😟
Meri-Mel dunyamveben Hiç alakası yok kuzum ya bizim bir anda 4 tane birden geldi.gelisim geriliği değil de minyon bebekler zor çıkarıyor bizim de öyle olduydu
Azra00 dunyamveben 1 yaş 10 disimiz var ama çok huysuz ateş vs dişler çok zorluyor bizi ☹️bence normal gelişim geriliği dişle alakası yok yinede içiniz rahat edicekse doktora danışın
Bebegimben1 dunyamveben benimde bebeğim 13 aylık iki dişi var hiç takmıyorum kafaya elbet de çıkaracak😂
Truelivinng dunyamveben siz ve babası küçükken kaçıncı ayda diş çıkartmışsınız bence genetik olabilir.
urazkomm dunyamveben 1 yaşında 9 tane dişi var şuan diğer taraflar şiş patlamak üzere Gelişim geriliğini dişe bağlamayınn 🌺🌺
MinikPandam_ dunyamveben 1 yaşında dişi daha yeni patlayan da var, benim kızım 11 aylıkken 16 dişi oldu ikisi de normal çünkü her bebegin vücut düzeni başka oluyor