Merhabalar sevgili anneler. Sizlere bir sorum olacaktı yardımcı olur musunuz. Kızım 9+13 günlük. Anne sütü almadı mama ile besleniyor ve ek gıda tabi. Son bir aydır kilo kaybı var ve hiçbir şey yemiyor. Yemek teklif ettiğim an ağzını sımsıkı kapatıp açmıyor. Düşünün daha 6400gr😔 git gide kötü olmaya başladı. Mama olarak da hipp veriyorum sadece gece bı iki kez üç ölçek tek içiyor. Moralim çok bozuk lütfen bu durumda olan veya bu durumu yaşamış birileri varsa bana yardımcı olabilir mi ne yapabilirim hem kilo alması için hemde yemek yemesi için😔