Kızlar oğlum için sepet beşik almıştık,ama maalesef en fazla 3 ay yattı, hâlâ herşeyi duruyor satmak istiyorum,normal fiyatı bakarsanz trendyolda 2800 3500 arasi,ben 2000 e vermek istiyorum,rengi beyaz,fotoğraf yüklemeyi bilmediğim için atamadm,belki bilirsinz nasıl beşik olduğunu,alan varsa düşünen varsa yardmci olabilirm