VERA19 Merhaba anneler,5 yaşında ki kızım konuşurken boyun damarında top şeklinde şişlik oluyor. Ama normalde yok sadece konuşurken. Bu durumu yaşayan var mı?
Prenses_isabella VERA19 çok bağırıyormu? Ve sesi kısılıyormu ara ara? Benim oğlumda da vardı doktora götürdük çok bağırdığı için ses telleriyle alakalıymış. Oğlum çok kasarak konuşurdu birde hep bağırırdı. Sesi ara ara çok kısılırdı. Şuan 7 yaşinda ve artık bağırıp kasılmadığı içinde düzeldi çok şükür.
miniksercedefne VERA19 benim oğlumda da var küçükken daha belirgindi şimdi farketmiyorum. Normal demişti doktor
deniz658_ VERA19 merhaba üzerinden baya zamn geçmiş ama nasıl oldu o dediğiniz şeyler hâlâ var mı doktora goturdunuz mu benim oğlum da 3.5 yaşında çok bağırınca ağlayınca sinirlenince öyle minik top gibi şeyler çıkıyor
VERA19 Prenses_isabella Kusura bakmayın postu açtığımda yolculuk yapıyordum anca cevap verebildim🥲 Aslında çok bağıran bir çocuk değildir kızım ama evet inat anlarında falan kendini kasıp bağırabiliyor. En çık bağırdığı zaman belirginleşiyor zaten
Yesilim23 deniz658_ merhabalar benim oğlumunda aynı bigün cildiyeciye gitmiştik yüzüne işlem yapıyodu o sıra ağlarken doktor gördü biraz büyük gibi damarları gösterin demişti bizde kendi doktorumuza göstermştik normal dedi ama şuanda konusurken felan şah damarları şişiyor ve top top oluyor umarım normaldir 🥲
VERA19 deniz658_ Kızım 6 yaşına girecek 2 ay sonra. Hala boynunda ki kabarık damar duruyor ama bağırdığı zamanlar belirgin oluyor sadece
Yesilim23 VERA19 götürdünüzmü doktora hic bence normaldir diye düşünüyorum ara sıra gördükçe stres oluyorm ama yapısalda olabilir