Potok söylemiyor çiş kaka diye ben götürdükçe yapıyor çişini kaçırma olmuyor 2 gündür tutmayı öğrendi herhalde şükür kaka da altına yapıyor ben farkedip götürürsem lazımlıga yapıyor söylemiyor yani sinirlerim çok yıprandı vallahi ya ona da kızmak istemiyorum ama kızıyorum arada of 🤦🏻♀️ gece bağlıyorum bu arada yapıyor gece baya uykudan kaldırınca da cıkdırıyır bir süre böyle ilerliycez bakalım 3 güne öğrettik diyenler valla nasıl yapmışlar