mom97X Şehir dışından gelen yakın arkadaşlarımı ben evime davet ediyorum o sebeple yatılı kalıyorlar. Eşiyle gelen olursa yurtta veya otelde kalıyorlar. Aynı şehirde yaşayıp da kalmak isteyen arkadaşım olmadı hiç. Eğer normal arkadaşım gelse, kalmalarını istemesem bizde kal diye teklif etmem, karşı taraf da o şekilde anlar.