Sevdali aynı aydayız ve son 2,5 aydır anlatdığınız gibi hatta bazen ağlauarak uyanıyor çığlık çığlığa.Doktor kontrol etti çok şükür bir sağlık durumu yok.Atak desen değil,diş desen değil,neden böyle oldu anlamıyorum.Çok şey denedim ben de ama olmayınca olmuyor.Gerçekten çok yoruldum bittim artık ama şükür ediyorum sağlığı yerinde olsun.Bir de yemek konusunda hiç üzmüyor beni o bakımdan rahatım diye olsun diyip avutuyorum kendimi😂