Kızlar bebeğim 25 günlük yanımda hep biri vardı ve geceleri rahat uyuyordum emme zamanı annem getiriyordu sonra direkt uyuyordum artık yalnız kalıcam uykusuzluğu nasıl yapıyorsunuz hem gece hem gündüz nasıl uykusuz kalabilirim dün gece hep yanımdaydı sabah 7 de uyanınca bakıp onunla ilgilenemedim bile uykusuzluktan bebekle birlikte uyurken insan tedirgin yatar ve uykusunu alamaz ki bu süreç nasıl ilerliyor nasıl alışıcam fikir verir misiniz ve 40ı çıkınca uyku düzeni oturur mu