Kızlar 4 ay önce falan vajinamın üst kısmında incecik bir çatlak oluştu ve önce mantar sandı doktor krem falan idare ettim kısa süre sonra ailemi ziyarete gittim ve oradayken iyileşti hiçbir sıkıntım kalmadı kremleri de kullanmayı bıraktım ve evime döndüğümde aynı yerde incecik çatlak yine oluştu daha önce doktorum iç çamaşırı evde falan kullanmamamı söylemişti ben bu süreçte kullandım yani daha önce başına gelen var mı aklıma sadece deterjandan allerji olabileceği aklıma geliyor artık çünkü mantar olsa böyle bi iyileşip bi geri devam etmezdi diye düşünüyorum