Üç aylık bebeğim var, zylnda ile korunuyorum ve antibiyotik kullanıyorum şu an.iki üç gündür beyaz kremsi bi akıntım var.yapış yapış afedersiniz.ilk hamileliğimde de böyleydi.çok korkuyorum.şu an memleketteyim eve dönünce kan vericem ama başına gelen var mı? İnşallah hamile değilimdir aşırı stres oldum