oznurt Benimde bebeğim 3. Ayından beri yüzüstü yatıyor. Yani kendi istiyor. Birde kafayı kaldırıp sağa sola kendi yaptırabiliyordu oyüzden doktorum bir sıkıntı görmedi ammaaaa yinede kontrollü yatırıyorduk ozamanlar, nolur nolmaz Allah korusun. Şimdi 6 aylık hala yüzüstü yatıyor 😂