Ayasnur Aysun2112 ilçelerden almaya çalışın merkezde çok zor kimse vermiyor artık eskiden Fatma çağırır vardı doğum sonrası 2-3 defa vermiş bir arkadasa ama şimdi kimse heyet vermek istemiyor
Drk335 hzlzynbinci merhaba ne yaptınız acaba 🙏😔 ben yıllık izinlerimi kullanıyorum birikmiş.. o bitince ne yapacağımı şaştım özellerde vs heyet arıyorum bulamıyorum Diyarbakırda 😔
hzlzynbinci Drk335 ben de sömestr sebebiyle tatildeyim 1-2 günlük alırım sonra bulursam ne ala..yoksa ücretsiz izin alacağım
Alparslanmom__ Öff bende Kocaeli de arıyorum heyet raporu veren bir yer özel hastanelerden 10 gün 10 gün almaya başladım şimdilik ama bitince maalesef izinlerimi kullanıcam
revsan_34 Merhaba diyarbakırda alan var heyet, benimde kendi doktorum bi kere tek verdi. Kimse yanaşmıyo alan varsa yazabilir mi