fisnereceli Oğlum 5-6 kez yattı sevmediği için kullanmadık, reflü yatağına geçiş yaptık. Tertemiz, bir sorunu sıkıntısı yok. Dış koruma ambalajının kumaş yerleri biraz tiftiklendi o da zaten kullanılmıyor. (En sonda resmi var)