AegeansMom 18 ay kontrolünde kapandı kapanacak demişti doktor, hatta tiroid ve d vitaminine de baktık hepsi normaldi. Ama hala kapanmıyor insan bir sorun mu var acaba diye düşünüyor. Var mı bebekleri bu aylarda kapanmış olan?
Omeraslan AegeansMom iki yaş hâlâ açık sertleşti ama boşluk kapanmadı. Biz ultrason ile baktirdik. Doktorumuz sorun görmedi. Bekliyoruz
Eftelya111 AegeansMom bizimki çok geç kapandı iki buçuk oluyordu nerdeyse oluyormuş bazen ultrasonla da baktılar ama bi sıkıntı çıkmadı d vitamini kullandık sürekli
aybarsmom34 AegeansMom Benimkide 6 ay 13 günlük kapanmış. Bizimkinede bir doktor sıkıntı olmaz artık diyor. Diğer doktor takip edilmesi lazım diyor anlamadım gitti 🤦🏻♀️
AegeansMom Eftelya111 eksik olmamasına rağmen mi? Normal değerlerde olduğu için kesmişti bizim doktorumuz ben de mi kullansam acaba ya
Semaaa39 AegeansMom bizim d vştaminimiz normaldi ama doktorumuz kullanmamızı önerdi 1 bucuk yasından beri geri kullanıyoruz 20 aylığız
63_hulya_63 AegeansMom d vitamini ömür boyu herzaman kullanılması gereken bir vitamindjr .hiçbir yan etkisi yoktur aksine vucuds çok sayısız faydası vardir kemiklerin yapısı oluşumu saçların yapısını bile oluşturur.d vitaminj düzeyine aldanmayın.hele ki 50 civarlarında dglse değeri mutlaka kullanın.doktorlar referans aralığındaysa gerek yok diyor kimisi ama vücudun hergun 7 oranında d vitamini kaybediyor onu yerine ancak damlayla koyabilirsin.gunese hergun 12 İle 14 arası çıkarsa ve eve geldikten 2 saat kadar sonraya kadar elini sabunlamazsa ancak öyle d vitaminnj vücutta kalır .onun haricinde bunlar yapilmihorsa hala kullanmaya devam etmelisiniz
Eftelya111 AegeansMom evet biz sürekli kullandık hatta doktorumuz bişey söylemedi kullanın tekrar diye sağlık ocağındaki ebe kullanmanız gerekiyor demişti biz o şekilde tekrar başladık ve o doktoru da bıraktık
AegeansMom 63_hulya_63 fazlası toksik etki yaratıyor diye biliyorum ben ama bebeklerin kullandığı dozda o olma sanırm
Ozge_5555 AegeansMom 21 aylık hala kapanmadı 18.ayda götürmüştüm sordum doktora normalde bu aylarda kapanması lazım ama kapanmadiysa iki yaşına kadar bekliyoruz dedi bakalım kapanmasa bı daha götüreceğim
63_hulya_63 AegeansMom dozu bebeklere göre ayarlanıyor günde 1 fis veriyorum .6 ay veya 1 senede bikere d vitamini düzeyine baktirirsiniz