prenses_annesiiii bence tam zamanı, ben biraz bu konuda erken davrandım eşim çok istedi ikincide olsun beraber güzel birlikte büyüsünler diye,oğlum 22aylikken kızım doğdu aralarında 2 yaş var evet uyum olarak çok iyiler kendi aralarında güzel bir iletişim var şuan oğlum3 kızım 1 yasinda. Ben kendime çok haksızlık yaptığımı düşünüyorum, çünkü ikiside bana aşırı muhtaçlar ve aşırı düşkünler ikisine de yetmeyecek çalışıyorum, ev eş felan derken asla kendime vakit ayıramıyorum :( belki fazla yaş olunca da olabilir bilemiyorum ama bence ne kadar çok ara yaş olursa o kadar iyi gibi :)))))) sizin içinde içinde hayırlısı olsun :)