Doğumdan 2 hafta sonra sol tarafta dikişin az üstünde şişlik oluştu. Crp de 200 lerdeydi.doktor apse dedi.antibiyotik verdi. 2 gün önce gece aniden bütün apse boşandı küçük bi deşik açılmış. Çok kötü kokuluydu ve baya akti. Başına böyle bi durum gelen var mı