Sevgili anneler merhaba.. Oğlum 2 ay 20 günlük oldu. 40gün boyunca kakasını çok güzel yaptı. Sonrasında yapmadı. Doktor yeni doğanlarda 7güne kadar normal dedi. Ama içim rahat etmedi tabiki. 7gün bekledim gelen giden yok bende uyardım poposunu 3günde bir. Hala yapmıyor. Sıkıntısı yok yapmadıgı için ıkınma rahatsızlık gibi. Zeytinyağı verdim yine yok yine.. Sizinde başınıza geldi mi acaba