19 hafta gebe olan kardeşim detaylı ultrason a girdi detaylı ultrason sonucunda “fetus da 4 odacikli kalp izlenmekle birlikte olgunun fetal kardiyak anomalinin ekartasyonu amacı ile 22.24 haftalar döneminde değerlendirilmesi gerekir” yazıyor. …. daha önce bu durumu yaşayan var mı aranızda detaylı ultrason böyle sonuç vermiş birde perinatolojiye gitmesini tavsiye eder misiniz düzelir mi yada kötü sonuç olmaz inşallah… deneyiminizi tavsiyelerinizi yazar mısınız lütfen…..