mucizemm94 ben öğretmenim (kamuda değil) ama keşke mühendis olsaydım diyorum. Gerçekten kurumsallık olsun, yan hakları olsun, doğumdur odur budur da sundukları olsun. Tercih yaparken ne istediğimi bilmiyordum ama mühendis olmam diyordum çünkü açıkçası yol gösterenim yokmuş mühendisliğin böyle bir meslek olduğunu bilmiyordum.