Dorukcum_16 normal dogum mu yaptiniz? Ben sezaryenle dogurdum, alttan muayene olmam diye dusunuyordum da. Sorunuza cevap olarak tabi ki doktora gorunmek gerekiyor bence; rahim toparlanmis mi, sezaryense yara duzgun bir sekilde iyilesiyor mu bunlara doktor bakar, her seyin yolunda olup olmadigina karar verir. Bence gidin