Pişman mısınız bebeğim henüz 3 aylık 2 aylıkken işe başlamak zorundaydım babanene bakıyordu ama ben cocugumla uzun vakitler gecirmek istiyorum gerektiğinde gün içinde tabi babanneai bakabilir görebilir ama sanki bu güzel zamanlarda yanında daha cok olmak istiyorum evimiz var çok şükür herkes kadar minik bir kredimiz var eşimin maaşı karsılıyor 8 ay sonra borçta bitiyor 60 bin tazminatım var onunla 3 ay idare ederim yılbasında eşimin maaşada zam gelicek böle düşünüyorum 1 yasından sonra iş bakıcam sizce iyi mi ediyorum anneler💛