Merhaba anneler daha önce hiç idrar testi vermedim bebeğim bezli ve ne zaman yapacağını kestiremiyorum. Haftaya doktor randevusu var idrarı kokulu ve sarı idrar tahlili isteyeceğim ama nasıl alınır hiçbir fikrim yok önceden alıp mı gitsem orada aparat veriyorlar mı? Deneyimli anneler fikir verebilir mi