Günaydın kızlar, doğumdan sonra hurdaya cıktım resmen heryerim ağrıyo eklemlerim çok kötü saçlarım dökülüyor falan kiperin marka kolojen kullanmak istiyorum meşhur baya ama emin değilim araştırma yapılmamış henüz bu gruba. Ama emzirirken kullananda çok doğal diye. Varmı kullanıp bi sıkıntı yaşamadım diyen? Ya da doktoruna soran oldu mu hiç bu konuyu?