Selinmuk Herkese merhabalar bebeğim 4 aylık ve emzik tutmuyor emerek uyumak istiyor karnı tok olunca uykuya dalamadıysa ağlama krizi başlıyor. Uyudu diyelim 40. Dakikada mutlaka uyanıyor hiç mi değişmez hep 40 dakika da kalkıyor böyle birşey yaşayan var mı yada tavsiyesi olan bu döngü beni çok yordu uykusunu alamayınca sürekli mızmızlanıyor kucak istiyor
S-Tunc7 Selinmuk Evet aynı süreci şuan yaşıyorum 3 buçuk aylık oğlum 40 dakikadan fazla uyumuyor uyku eğitimi veren bir arkadaşım var onun uyanmasını beklemeden 40. Dakikadan önce sen hafiften kıpırdat tam uyandırmadan tekrar uykuya dalmasını sağla dedi ama benim oğlumda işe yaramadı :)) deneyebilirsiniz belki sizde yarar
210624 Selinmuk brnim oğlun 2 ay 12 günlük ona kalsa oda öyle az uyur o yüzden ben sallıyorum uyanınca süt veriyorum tekrar sallıyorum anca böyle gündüz uykusunu uzatabiliyorum yoksa huysuz mizmiz oluyor
aytncelik Selinmuk bizimkisi emzik tutmasına rağmen öyle. Ben uyurken de yanındayım mecbur uyanıkken de. Uyurken uykusu uzun olsun diye 3 saniye içinde memeyi ağzına veriyorum tekrar bayılıyor yoksa 40 dk bile değil yarım saat sonra uyanıyor.
sonbezbukucu Selinmuk bnm kızımdA öyleydi 6 aylık olunca yüzüstü uyumaya başladı uyku süresi uzamıştı
sumeyyesummer Bizimkide 4 aya yakın gündüz uyku süresi 40 dk emzik tutmuyor sürekli kucak istiyor ağlıyor tüm gün meşgul ediyor neyapacağım bilmiyorum
Selinmuk 210624 uyanır uyanmaz hemen emzirmeye çalışıyorum ama çok uzun işe yaramıyor 5 dk emerek uyuyor sonra yine uyanıyor
klnkaysnr Kızım da öyleydi. 40 dakikadan fazla uyumuyordu. Şuan 9 ay 23 günlük. 7.ayından beri uykusunu uzattı. Uyanıklık süresini artırınca uyuma süresi de arttı. Şuan ilgisinin en açık olduğu dönemdesiniz. Uyumak istememesi,belli bir dakika uyuması normal.
Selinmuk klnkaysnr etrafa karşı çok ilgili gerçekten bu aralar bir uyanışı var sanki hiç uyumamış gözler hemen açılıyor umarım yavaş yavaş uzar uyku süresi🥲
klnkaysnr Selinmuk acele etmeyin yavaş yavaş uzayacak. Benim kızım en güzel dışarda bebek arabasında uyuyor. Öyle de deneyebilirsiniz. Kendinize de zaman ayırmış olursunuz.