Merhaba kızlar kızım 17 günlük çok gazı oluyor uykudan uyanıyor sıkınıyor ilk çocuğum da aynı bu şekil gazlıydı probiyotik kullanıyorum doktor tavsiyesi ile dün doktora götürdüm kızım 2 kilo 700 gram doğdu dün tartıldı 3 kilo 600 gram olmuş doktor sütün iyi anne sütü vermeye devam et dedi sadece anne sütü veriyorum sancısının çok olduğunu söyledim bana metsil diye bi damla yazdı sabah öğlen akşam 10 damla diye yazmış gaz sancısını rahatlatır diye dünden beri seviyorum sanki hiç faydası olmuyor alttan gaz çıkarıyor ama çok sancılanıyor yine kızım kendim sabah akşam olmak üzere Rezene ve kimyon kaynatıp içiyorum araştırdığım kadarıyla gaz damlaları pek işe yaramıyormuş böyle gazlı bebeklerde ama kızımında çok sancısı oluyor