Bizim süreç biraz uzun oldu her ay nerdeyse kan alındı kalsiyum ile alakalı hormonlara vs bakıldı onlar hep iyiydi endokrin doktoru bizi genetik test yaptırmamız için bir başka şehire yönlendirdi. Henüz yaptırmadık çünkü bebeğim de bizde yorulduk bu süreçte şimdi 6 aylık oldu 9. Ayında rutin kan tahlili ne kadar bir daha kan tahlili yaptırmak istemiyorum.. umarım o zamana kadar düşmüş olur. Rabbim bebeklerimize kalıcı şifalar versin inşallah 🍀🫂