serraelmaz 20 günlükken falan her gün yürüyüşe çıkmıştık. Hem bana hem ona iyi geliyordu ama kalabalığa sokmamaya ve tanımadığım kimsenin temas etmemesine çok özen gösterdim çünkğ salgın oluyordu ve ilk 1-2 ay bağışıklığı en düşük dönemleri oluyor. Bunu bildiğimden sağlık için tehlike oluşturabilecek alanlardan uzak tutarak açık havada yürüyüş yaptık hep kızçemle. 23 aylık, hala her gün çıkarız 🫶🏻