Tahaaaa benim kızımda da olmuştu havluya soğuk küp satıp soğuk tampon yapın demişti doktor yaptık, tabi sıkıntılar bununla sınırlı kalmadı ürtikere döndü kısa bir zaman sonra yine aynı aşı noktasından başlayıp hiç bir cevap alamadım doktorlardan sonra bazı şeyleri yaptırmayınca cahil oluyoruz diyeceklerim bu kadar. Sonrası daha sıkıntılıydı bizim için ama burada yazıp sizi endişelendirmek istemem siz başka bir doktora daha gidin ve soğuk uygulamayıda lütfen sorun biz iki üç gün kesintisiz yaptık ve azar azar ancak öyle dağıldı Allah şifa versin kardeşim