Kızlar oğlum 2gün sonra 15 aylık olucak sürekli huysuz asla hiçbirinden memnun değil oyuncakla oynama süresi maç 5 dakka hep ıhhlama ağlama dışarı çıkıyoruz yine aynı yabancı biyere gidince yine aynı asansöre binince ağlamaktan nefesi gidiyor birsürü değişik değişik huylar bu nedir atakmı bütün bu aylarda olanlar böylemi ne zaman geçiyor Allah aşkına