livanurvealpinannesi61 Yarenylmzz d vitamini 80 90 ideal olan. Çoğu doktor değeri 32 45 çıkıyor d vitaminini kes diyor. Değeriniz 80 90 dan düşük ise kullanmanız gerek özellikle 2 yaşa kadar düzenli 2 yaştan itibaren kış mevsiminde verilmeli
Yarenylmzz livanurvealpinannesi61 teşekkür ederim. Doktorumuza güveniyorum ,kızımın değeri de 45 gayet ideal 👍🏻🌸
livanurvealpinannesi61 Yarenylmzz 45 düşük siz bilirsiniz yine de. Kızımın 50 çıktı doktor 80 90 olabilir demişti.
Yarenylmzz livanurvealpinannesi61 evet 80 de normal 45 de değerlerden anlıyorum düşük değil biz bu şekilde ilerliyoruz ☺️
livanurvealpinannesi61 Yarenylmzz ben doktorun verdiği bilgiyi verdim fonksiyonel tıbba göre d vitamini 80 90 olmalı bizim 50 çıktı doktor az buldu siz bilirsiniz. Özellikle kışın kullanılmalı diyor uzmanlar. Kışın d vitamini alamazlar artık.iyi akşamlar.
cevizlikek22 gizemenis 1 yaşında kesin dediler kestik sonra değeri düşük çıktı gün aşırı olacak şekilde kullanıyor 2 yaşına girecek 22 aylık coledan marka kullanıyorum 1 damla bu etkili olduğu için doktor önerdi