berosunannesi bence veda edip gitmesi daha iyi olacaktır, 21 aylık anlıyor artık konuşun anneniz de konuşsun, ağlasın bir süre sonra alışacaktır, anneniz giderken balkondan camdan bay bay yapın kızınızla tekrar geleceğini söyleyin sürpriz resim falan yapın anneanne geldiğinde kızınız versin gibi