Çok uzun bir süre sonra uygulamayı güncelleyip girdim, çark çıktı tabi çevirdim, %25 indirimi gördüm sadece, kodu kopyalayıp kapattım bildirimi. Sonra bir güzel sonbaharlık ve kışlık ürünler seçtim, ciddi bir meblağ tuttu, nasıl olsa indirimim var diye biraz eledim ama çoğunu alırım dedim. Fakat kod yazacağım kutucuk hiç görünmedi. Whatsapp yardım hattına yazdım, bana telafi için yeni kod gönderdi ama problem sepette kod kutucuğunun olmaması. Belli ürün kategorilerinde mi oluyor bu kod kutucuğu. Yani ben yeni sezon aldığım için mi kodu kullanamadım?