Çarşamba günü ateşlendi gün içinde acile götürdüm. Ama düşmedi gece 12 de başka hastaneye götürdüm serum taktılar ateşi düştü. Ama neden ateşli onu da bilmiyorum dişten mi bilmiyorum 2 kere hastaneye götürdüm düzgün bir şekilde ilgilenmediler. Neyse 3-4 gün ara ara ateşi oldu calpol verdim düştü şuanda iyiyiz ama aşırı bi şekilde huyu değişti. Acaba diş ağrı mı yapıyor bu yüzden mi huysuz bilmiyorum . Sadece kucak istiyor yer oturan kendi kendine oyun oynayan bir bebekti çok değişti hiç memnun olmuyor. Ne yapsam olmuyor. Tek bu da değil 2 tane daha bebeğim var kendini tek sanıyor ama üçüz🙂 ikizler emekliyor
her yere gidiyor ama bu bebeğim emekleyemiyor zararlı diyorlar ama örümcek almak istiyorum belki ağlaması durur diye ne yapabilirim başka. Şuan kvalidemle bakıyoruz bi hafta falan sonra eve dönücz aynı apartmanda oturuyoruz ama sadece akşamları beraber yemek yiyoruz gün boyu ben bakıyorum. Nazar değmiş olabilir diye düşünüyorum çünkü esmer güzel bi bebek herkes bu bebeğin daha tatlı olduğunu söylüyor. Bebeğimin eski haline dönmesi için ne yapabilirim.