leman1 Merhaba kullanan memnun olan var mı çok hesaplı ve çok mantıklı ama kullanışsız mı acaba trendyolda yorumlar bı harika you tube da herkes kötü demiş. Neden trendyolda muazzam yorumlar var o halde
razoo Ben 3223 modelını kullanıyorum ama keşke bıraz daha ıyı bı model alsaymışım diyorum. İmkanınız varsa paff alın