terazianne biz gastroenteroloji bölümüne gittik doktor cocuklar ilk kabiz olurken kakasını yapınca poposu açıyor ve korktuğu için tekrar kaka yapmaya korkuyorlar acır diye ve Bi döngüye giriyor dedi yapmadıkça daha çok kabiz oluyor, kabiz oldugu için tekrar yapınca tekrar aciyor böyle böyle gidiyor dedi 1 yıl süren varmış bize X-M DIET diye bir ilaç verdi tuvaletini tutamayacak artık dedi öyle oldu da her gün söylediği ölçüye göre veriyorum şuan iyi gidiyoruz 2 3 ay kullandıktan sonra çocuk alisiyormus artık bizde bur sürü şey yaptık tek ise yarayan Bu oldu Bi doktora gözükürse belki aynı ilaci yazarlar