Ek gıda sürecımuz çok güzel gıderken hastalık ve diş çıkarma sürecine girdik ve şuan nerdeyse yemiyor. Lokmaları püskürtüyor. Hoşuna giden tek tük şeyi yıyor. Ne yapmam lazım kızlar. Acayip kafaya taktım. Çok hareketli bir bebek. Yemeden nasıl bu kadar enerjili anlamıyorum. Geçecek bır süreç mi nasıl bır yol izlemeliyim acil yardım