queen_bee Merhaba kızlar, oğlum 1 aydır öksürüyor, kullanmadığım ilaç kalmadı, ciğerleri temiz, boğazı temiz ama bir aydır geçmiyor öksürük. Şunu yapsan kesin geçer dediğiniz birşey varmı, yardımcı olursanız sevinirim 😊
livanurvealpinannesi61 queen_bee zatiden şurup grintuss şurup kullandınız mı. Alerjik olabilir. Kozalak macunu çok iyi geliyor. Birde organik bey öz mix yada bey atom alın içirin çok faydası var
ecosummm Benim kızımın da geçip geçip bi daha başlıyor ben de yıldım artık reflüsü var doktorlar ondan böyle olıyor diyor ama sürekli tekrarlamasından yıldım vallahş
queen_bee ecosummm bizim reflü falan da yok, soğuk algınlığı sonrası iyileşti ama öksürük bir türlü geçmedi😏
queen_bee livanurvealpinannesi61 yok dediğiniz şurupları kullanmadım, yoğurda katılan şase ilaç verdi doktor alerji tozu onu kullandım. Bisolnatur şurup kullandım, hiçbir türlü geçmedi. Organik yazmışsınız ya onları nereden alabilirim
BskSrc livanurvealpinannesi61 grintuss’u nasıl kullanıyorsunuz? Benim oğlan 19 aylık.. nasıl kullanacağımdan emin olamadım:/
Baby90 livanurvealpinannesi61 benimde kızmın öksürüğü var 5-6 gündür grintuss kullanıyorum günde 3 kez başladım bide umca veriyorum beymor mix aldım içircem inşallah geçer gece sabaha karşı daha çok başlıyor birde hava vermeye başladımm