seker01 Merhabalar. Kızım ek gıda ile mama reddine başladı ilk hipp kullanıyorduk daha sonra bebelac gold kullandık sma ve aptamil yaramadı ne yapmam lazım. Mama öneriniz var mı?
seker01 sevimbarin 6 ay onu kullandık ara ara redleri oluyordu kucağımda gezdirerek içmesini sağlıyordum. ek gıdaya geçince içtiği miktarın yarısını içmeye başladı. Beğenmiyor mu acaba diye başka marka arayışına geçtim ben de
sevimbarin seker01 anladım canım hipp baya iyi şeker oranı düşük aptamil ve sma ya göre aptamil çok gaz yapıyor birde çok şekerli. Canı istememiştir belki beğenmediğinden değil de