Valla ben kendi evim aşırı sıcak diye annemlere geldim. Bebeğim 13 günlük. Burası serin müstakil ev olduğu için de. Zıbın ve patikli pijama ile duruyor, sabaha karşı serinleyince kundak yapıyorum. Mışıl mışıl uyuyor. Bana da soğuk gibi geldi ama keyfi yerinde gibi duruyor.