4yaş ve 1yaş 2erkek anasıyım sorun iki tane olması da değil.4yaş çocuğum asla durmuyor vuruyor ,bağırıyor ,sürekli sinirli bir ergen kaç kez uyarıyorum ceza veriyorum ilgileniyorum.Kurallar koyuyorum yok yok olmuyor.Derdi kıskançlıkta değil zaten tüm ilgi onda yapma dediğimiz herşeyin tersini yapıyor hemde herseyin farklı yöntemlerde deniyorum düzeltemiyorum.Zehir ediyor böyle kendimi sıkmaktan sabır etmekten taş oldum taş…Hiç böyle değildi çocuğum farklı kişilerle görüşüp sürekli bir arada olunca iyice şımardı.Asla kimseyi dinlemiyor napacagımı şaşırdım.Çok üzgünüm bazen kendimi kaybediyorum gözüm dönüyor uyarıyorum yok inatla devam ediyor yapmaya 😔Nasıl baş ediyorsunuz.Birşeye hayır dediğimde çıldırıyor.Hatasını anlayıp özür dileyip konuşuyor ama bu her dakika aynı .😔😔