GulhAnil Kızlar 10 aylık bebeğim var ve 5 tane dişi çıktı emerken sürekli ısırıp çekiştiriyor ve göğüs uçlarım tekrar yara olmaya başladı ne yapmam gerekiyor çok canım yanıyor emzirirken bıraktırabilir miyim ısırmayı yoksa böyle devam eder mi? 🤦🏻♀️
Deletedmom117 GulhAnil ahhaha benim oğlum da 10 aylık memeyi ısırmıyo ama eşimin elini baya sürekli ısırıyo hoşuna gidiyo sonra biz otururken yürüye yürüye gelip dizimizi ayağımızı kapıp kaçıyor 😂 ister istemex gülüyoruz ama acıtmıyor bizimki 😍
GulhAnil kartalice2020 tepkiyi istemeden de olsa veriyorum ve evet oyun sanıyor galiba gözümün içine baka baka yapıyor 😂