Enu Sevgili anneler kızım 7,5 aylık. Bir haftadır bezini değiştirmek tam bir işkence haline geldi. Öyle bir ağlıyor ki morarıyo resmen. Bu bir süreç mi yoksa sıkıntısı mı var? Dün gece de vajinasının kızardığını gördüm. Enfeksiyon mu kaptı anlamadım.
Kbrrrr_58 Enu benim oğlum da 9 aylıkken öyleydi tam 1 ay sürdü ağlıyordu değiştirmiyordu gececici bi süreç 😏
Enu Kbrrrr_58 ayyy 1 ay mııı😫😫😫 geçici olmasına sevindim ama bir ay böyle uğraşacak olmak üzdü….dışarıdan duyan dövüyorum falan sanacak
Kbrrrr_58 Enu benimkide aynıydı canım maalesef altını değişmek istemiyordum Bi yerine bişey olmuş gibi ağlıyordu 😒