Kızlar 4-5 gündür tuvalet eğtimindeyiz iyide gidiyor çişi geldiğinde hemen söylüyor. Kaka geldiğindede söylüyor ama tuvalete gidince bi parça yapıyor sonra bitti deyip kalkıyor. Çıkıyoruz tuvalleten sonra geri geldi deyip geri gidiyoruz bu iş böyle 5-6 kez tekrarlıyor ne zmn düzelcek bu iş