JollyBaby kaşıktan zor akmasın ama tavaya koyunca böyle su gibi yayılmasın. Tava önden ısıtılmış olsun. Kek kıvamı yazmışlar diğer yorumlarda tam olarak öyle. İnternetten bir tarif bulun, önce tam tarif onu yapın tavaya koyun, baktınız sıvı kaldı azar azar un ekleyip karıştırarak veya koyu olduysa su koyup açarak devam edin. Öyle tam kıvamı da bulursunuz. Ben bazen çay kaşığı ucuyla karbonat da koyuyorum. Ama kesinlikle püreli tarifler daha bir güzel tutuyor gibi 😊