Meri-Mel mrymkrm Kızarmış rengi olunca hiç dakika tutmadım çok tombik bırakma bir kaşık dolusu al yaydır azıcık canım 🙈
muazinannesii mrymkrm ya ben yaptım ama hiç sevmedi içine ne koydunuz? Ben kabak patates havuç koymustum yemedi malesef
JollyBaby Sizde mi içini pisiremiyosunuz? Bende post açtım pankek yapıyorum bi türlü olmuyor ya içi çiğ kalıyor. Mucveride hiç denemedim bize yapıyorum hep ama bebe mucverini denemedim kesin onunda içi pismez şansıma
JollyBaby begoasu Ev yoğurdu yoktu sutte vermiyorum henüz. Sadece su ile yaptım sizce ondan kaynaklı da olabilir mi simdi baktım bahsettiğiniz siteye orada yogurt görünce bi şimşek çaktı kafamda