segah06 onlar çıkarıp veriyor genelde ama pek tercih edilmiyor. İçeriği hem temiz değil hemde bebekte gaz huzursuzluk ne ararsan yapıyor. Ocean 400 lük kullanmıştık hiç sorun yaşamadık temiz güzel bir marka aşırı uçuk bir fiyatı da yok zaten çok bereketli 1 şişe aylarca gidiyor. Oğlum 3 yaşında hâlâ kış dönemleri yaşına uygun dozunu alıp kullanıyorum.