Kızım 4 buçuk yaşını geçti bu sene ana okuluna verdik aslında çok seviniyor istiyordu ama son iki gündür gitmycem diyor üzülüyor ağlıyor güzel güzel anlatmaya çalışıyorum yok artık üstüne gitmiyorum ama neyapacagimi şaşırdım. Cokda akıllı sosyal bir çocuk aslında ama neden böyle oldu bilmiyorum başına gelen aşan varmi bu durumu 😑