Arkadaşlar adres değişikliği yaptım eski adresime çok uzak bir yere taşındım geçen hafta perşembe okula gittim müdür beyle konuştum pazartesi gel nakil olarak alicaz dedi , bugün gittik ekran kapalı anlamayız diyor.. yarın gel belki nakil ekranı açılır kaydedbiliriz dedi.. bu durum hakkında bilgisi olan var mı? Nakiller ne zaman alinicak uyum haftasına basliyamadik ?