Bebeğim 14 aylık kilosu boyu gelişimi cok şükür iyi fakat sorum şu bizim oğlan sadece emiyor günde 1 kere yemek yiyor yada yemiyor süt içmiyor gece süt verdim içmedi gece 2 kere uyanıyor artık ama süt içmiyor ya devam sütü alsam acaba tadını beğenip içer mi en azından biraz destekler mi yemek yemediği için kararsız kaldım ya onuda içmezse bu zamana kadar suluk hariç biberon kullanmadık uzaylı gibi bakıyor biberona içmiyor nasıl yapıyım fikir istiyorum