aybarsmom34 gozdeem 2 sene vücudun dinlenmesi lazım. Daha dikişleriniz çok taze ama sezeryanlı olup, 40ı çıkar çıkmaz hamile kalanı biliyorum
crybaby gozdeem 2-3 yıl vücudun dinlenmesi gerek demişti doktorum ama arka arkaya hamile kalan çok gördüm benimde üç aylık korkumuzdan birbirimize yanaşmıyoruz doğduğundan beri
ahmethamza gozdeem benim arkadaşım ds olmuştu. Aynı sene doğumlu iki çocuğu var. İkincisinde hamilelik biraz farklı geçti ama. Erken doğdu biraz. Şuan iyiler herhangi bir problemleri yok.
Retzja Vücudunuz, hormonlarınız şuan eski haline dönmeye çalışıyor. 2/2.5 yıl sonra bir daha doğum öneriliyor 2 doğum şeklinde de.
afraybars1 gozdeem komşumuzun gelini sezaryen doğum yapmıştı ilerleyen zamanlarda karnımda bişey kımıldıyo kesin doğumda bişey unuttular demişti ısrar ettik zorla hastaneye gönderdik ki 6 aylık hamile olduğunu öğrenmişti şok olmuştuk. 2 bebeği arasında 12 ay var ama 2. Sezaryenden sonra çok zorlanmıştı daha üstünden 1 yıl geçmediği için ama oldu bi şekilde canım Allah yoluna koyuyor yani
dondurmalisuflem gozdeem 3 ay çok erken. Hem sizin sağlığınız açısından riskli, hem hamileliğinizde çok zorlanırsınız dikişleriniz iyileşmediği için, hem de zaten daha ilgiye muhtaç bir bebeğiniz varken ikinci bir bebek hiçte mantıklı gelmiyor kulağa.
gozdeem dondurmalisuflem yok düşündüğümden değil ya doğum kontrol hapı istedim doktordan adet olmadan veremem dedi ben daha yeni oldum dedim vermedi. Eşimle birliktelik oldu supeciyiz birazcık o yüzden korkumdan sordum. Riske atmamk için ertesi gün hapı kullandım çünkü şuan zaten 2 bebeğim var. 3 Cuye hazır değilim. Arkadaşım 6 aylıkken bebeği 2 ciye hamile kalmıştı doktor çok riskli almamız lazım demişti saldırmıştı o yüzden bilgisi olan var mı diyr bı sorayım dedim